Hvem er vi?
Jo, vi er en hyggelig klub med ca. 50 medlemmer.

Vi har egne baner (kommunens), med adgang til klubhus, hvor der er køkken- og toilet faciliteter.

Vi er medlem af Danske Gymnastik- og Idrætsforeninger (DGI) og Dansk Petanque Forbund (DPF).

Kontingentet er (pr. år):
Almindelig senior klub m. licens                 kr. 300

Almindelig junior klub licens under 18 år   kr. 100

Med licens til Dansk Petanque Forbund +  kr. 120

Hvornår:
Vi spiller hver tirsdag fra kl. 18.00 til ??  (HVIS vejret tillader det!)

Og fra marts- til oktober måned spiller vi også torsdag fra kl. 18.00

Er du blevet lidt interesseret eller nysgerrig mød op en tirsdag på Jyllingevej 128, og spørg om hvad du vil, eller prøv spillet.

Rødovre Petanque Klub inviterer alle interesserede til at besøge klubben på vores baner, som ligger på Jyllingevej 128, 2610 Rødovre

Klubben glæder sig til at fremvise banerne og instruere om spillet, hvis regler er hurtige og nemme at lære. Der bliver naturligvis også mulighed for at hele familien kan prøver spillet.

Brug en time eller to af aftenen på, at opleve fornøjelsen, sammenholdet og det sociale samvær ved petanquespillet.

N.B. Kom bare selvom du ikke har kugler. Vi har nogle, som du kan prøve.

Hvis du vil have yderligere oplysninger, kan du kontakte:

Rødovre Petanque Klub v/Svend Terney
E-post: Formand@Roedovre-Petanque.dk